Ullared

Hahahaha! Vilken dag! 🙂

Igår var jag, dotran, svägerskan & hennes två döttrar i Ullared. Vi åkte tidigt på morgonen för att vara framme i god tid och för att det inte skulle bli jättesent hem. 

Jag har nog aldrig varit med om tre tjejer som varit så tysta som i bilresan dit. Det måste varit en kombination av trötthet och förväntan tror jag för det var inte många meningar som de sa!

Kläder var knappt någon mening med att kolla på. Det var så mycket folk som rev och slet i sakerna på damavdelningen. Trist att de blir så hagalna. Men vi lyckades ändå hitta lite grejer. Dotran hittade nåt klädesplagg annars var det mest bra-att-ha-saker som tandkräm, toarent, folie och lite sånt. 


Vi hade tur med alla köer både vid lunchen & när vi käkade glass utanför. När vi hade satt oss vid lunchbordet så var det som att trycka på en knapp så blev det en jättekö, likadant när vi köpt våra glassar. Snacka om tur!


När vi var nöjda med Gekås gick vi igenom några av outletbutikerna utanför. Där gjorde jag nog mest fynd 😉 Jag handlade en del på MQ-butiken. 

Om bilresan dit var tyst var det raka motsatsen på hemresan!!! Gode värld vilket fnitter och trams! Några var nog vid det laget övertrötta tror jag! Kvällsmaten fick bli på Mc Donalds i Halmstad och sen trodde jag att de skulle slockna, men icke! De höll låda hela vägen hem! De har bestämt att detta ska bli en tradition och det kan det säkert bli!

Idag har jag varit och fixat till mina naglar. Var där redan vid åtta så jag fick ingen sovmorgon idag heller… Sonen är och tränar, ♡ spelar golf & dotran är lite hängig idag så hon gör inte många knop. 😦 Får se om det blir något Nationaldagsfirande i parken i eftermiddag. Friidrottsföreningens SM-medaljörer för förra året ska hyllas. Dotran får vänta till nästa år…

Lämna en kommentar